Algemene Voorwaarden Toegangsbewijzen

Hieronder tref je de algemene voorwaarden van onze toegangsbewijzen

This is main content

  1. SRO verwerkt persoonsgegevens in overeenstemming met de toepasselijke wet- en regelgeving, in het bijzonder de Algemene Verordering Gegevensbescherming (AVG), en gebruikt deze gegevens voor de volgende doeleinden: facturatie, debiteurenadministratie, klachtenafhandeling, geschillenbeslechting, marktonderzoek en commerciële doeleinden zoals verkoopactiviteiten met betrekking tot de diensten van SRO.
  2. SRO bepaalt de openingstijden per locatie. SRO is gerechtigd om het zwembad geheel of gedeeltelijk te sluiten tijdens algemeen erkende feestdagen, schoolvakanties, reparaties en of onderhoudswerk zonder de klant daar persoonlijk van op de hoogte te stellen.
  3. Het gebruik maken van zwembad Sijsjesberg kan risico’s met zich meebrengen. Het bezoeken van zwembad Sijsjesberg is geheel voor eigen risico van de klant. SRO en de voor haar of in haar opdracht werkzame personen aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor materiële of immateriële schade als gevolg van enig ongeval of letsel van de klant. SRO aanvaardt ook geen enkele aansprakelijkheid voor schade, verlies of diefstal van eigendommen van de klant. 
  4. Losse tickets kunnen online of aan de kassa worden gekocht. Bij aankoop ontvang je een QR-code, die je bij binnenkomst dient te scannen. Een ticket blijft geldig tot het einde van het seizoen.
  5. Bij aankoop van een 12-badenkaart of abonnement aan de kassa ontvang je direct een klantenpas. Koop je deze online dan dien je een klantenpas op te halen bij ons zwembad.
    1. De klantenpas van uw abonnement is persoonsgebonden. Het uitlenen aan anderen is niet toegestaan en kan leiden tot het per direct beëindigen van het abonnement. Een 12-badenkaart is niet persoonsgebonden, deze mag wel worden uitgeleend.
    2. Na verlies of diefstal kan SRO de klantenpas op verzoek laten vervangen. Ongeacht de reden voor het zoekraken, wordt hiervoor een vervangingsbijdrage van €5,- in rekening gebracht.
    3. Als je als klant kunt aantonen dat je het abonnement vanwege medische redenen permanent niet kunt gebruiken, kun je restitutie aanvragen.
    4. Een 12-badenkaart is één kalenderjaar geldig. De geldigheid van abonnementen kunt u vinden op onze pagina Tijden & Tarieven.
    5. Een abonnement geeft je in principe eenmaal per dag toegang tot ons zwembad. Mocht je tussentijds het zwembad willen verlaten en later op dezelfde dag terug willen komen, kun je bij de kassa een stempel halen. We willen je echter vriendelijk verzoeken om het halen van een stempel te beperken, zodat we drukte bij de kassa kunnen beperken en een prettige bezoekerservaring voor iedereen kunnen waarborgen.
  6. SRO behoudt zich het recht voor bij wanprestatie, bij ernstige of herhaaldelijke schending van de huisregels of anders gebleken onaanvaardbaar gedrag, ter exclusieve beoordeling door SRO, de klant de toegang tot zwembad Sijsjesberg te ontzeggen en het abonnement (per direct) te beëindigen.
  7. Door aankoop van een toegangsbewijs, in welke vorm dan ook, verklaart de klant deze Algemene Voorwaarden en de Huisregels van zwembad Sijsjesberg te accepteren en hiernaar te handelen.

Heb je een vraag?

Bekijk eerst onze 'Veelgestelde vragen' pagina. Staat je vraag er niet tussen? Gebruik dan onderstaand formulier.

"*" geeft vereiste velden aan

* - verplichte velden

Locatiegegevens

Ericaweg 22
1272 CT Huizen

035 - 525 3884