"In de Corona periode was het allemaal netjes geregeld zodat je toch bananen kon zwemen"
"vriendelijke receptie, redelijk schoon zwembad."
"Vriendelijkheid van de medwerkers...ondanks gebrek aan personeel"
"De fijne medewerkers tijdens zwemles"
"De receptiemedewerker is bijzonder aardig"
"Over het algemeen tevreden.
Vroeger, ik maak al vele jaren gebruik van de lessen.
Eerst met Ron, daarna Sonja .
Nog altijd een trouwe deelneemster.
Succes voor het team en fijne feestdagen."
"Vriendelijk personeel, leuk recreatief bad"
"Vriendelijk
Oplettend bij toezicht
Contact maken tav hallo en tot ziens"
"Verschillende soorten van zwemplezier"
"Het is een leuk recreatiebad. Stroomversnelling is top. Personeel let goed op."
"Het les zwemmen wordt overal gemeen erg goed gegeven."
"De vriendelijkheid van de medewerkers"
"Het vrije zwemmen gedeelte is erg mooi en leuk verdeeld"
"Ja de betrokkenheid van de zweminstructrices geef ik een dikke 8! Ondanks personeelstekort roch ene groep van soms 20 kinderen les geven en naar mijn mening met alle aandacht die mogelijk is. Complime..."
"Het personeel is vriendelijk."
"De receptie medewerkster is altijd op en top vriendelijk en zeer klantgericht. Ze kent veel kinderen bij naam wat ik een compliment waard vindt."
"Vriendelijkheid van het personeel"
"- Goede zwemleraren;
- Ruime openingstijden;
- Lage prijs."
"Vriendelijke, nette professionele instructeurs."
"Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De zwem juf (marjon) van mijn zoon vind ik ook erg goed en dat heb ik meerdere ouders horen zeggen. Ze kan wat streng zijn maar naar mijn mening is het prec..."
"Alles is heel schoon! En personeel is altijd vriendelijk."
"Geweldige zwemleraresen mijn zoontje heeft net zijn a gehaald we gaan nu voor b.
Hij heeft door hun alles geleerd.
Behulpzame en vriendelijke bali medewerkers."
"Ik vind de medewerkers over het algemeen vriendelijk"
"Medewerkers proberen hun best om bezoekers het naar de zin te maken."
"Aardig personeel,die ondanks personeelstekort hun uiterste best doen om het iedereen naar hun zin te maken."
"Zowel Boerhavebad als de Planeet zijn goede zwembaden met veel variatie en activiteiten en groepslessen."
"Deels vriendelijk personeel"
"Ze doen hun best ..maar helaas ."
"De zwemleraressen die er zijn, zijn fantastisch gezien de volle lessen. Respect hoe ze dit oppakken. Maar keerzijde is het bovenstaande verbeterpunt."
"Lesgeving instructeurs prima meedenkend oplossing gericht doen."
"De zwemjuf die er altijd is (bij ons op donderdag) en bij het afzwemmen) en die de zwemlessen in mijn ogen draaiende houdt! Ze kent alle kinderen en heeft een goede kijk op wat de kinderen kunnen en ..."
"Het lesgeven, aquafit, is heel uitstekend"
"alles gaat gemoedelijk. plus punt."
"Zeer vriendelijk personeel!"
"Heerlijk dat het speelbad ook open is zo 's morgens vroeg"
"Heel leuk en professioneel personeel. Zowel zwemleraren als administratief personeel."
"Blonde dame aan de balie zeer meedenkend en behulpzaam. Leraren van Aqua fit doen het leuk en motiverend . Rest van personeel niet mee van doen gehad dus geen mening ."
"Erg leuk zwembad met veel leuk vermaak. We komen er graag"
"Het is schoner dan een aantal jaar geleden"
"Dat onze dochter les krijgt van meester Wim vinden wij heel fijn."
"Zeer enthousiaste instructeurs"
"Fijn dat de haardrogers werken"
"De zwem juf is altijd erg aardig"
"Fijn zwemjuffen en klantvriendelijke medewerkers"
"Vriendelijkheid van het personeel"
"Ik vind het leuk dat er een glijbaan is, en er easy swim wordt aangeboden."
"De vaste lesgevers doen het heel goed. Het zijn naast vakkundige medewerkers ook geïnteresseerde mensen en dat is te merken aan hun enthousiaste manier van lesgeven."
"Omgang Vriendelijk en leuk met de kinderen"
"Ik heb altijd met plezier in het Boerhaavebad gezwommen."
"Geen rommel op de vloer binnen en buiten. Erg netjes
Zwembad is laatste jaren echt vooruit gegaan qua aanbod, superleuk voor de kindjes"
"De vriendelijkheid van al het personeel
En de behulpzaamheid"
"De badjuffen en meesters zijn toppers!"
"De lessen worden goed gegeven,ik ga altijd met veel plezier naar het boerhavebad."
"In het algemeen een prettige behandeling en goede sfeer! En ik ervaar het ook als een schoon zwembad, dank!"
"Fijn bad om te zwemmen, Vriendelijk personeel."
"Aardig personeel, behulpzaam, leuke zwemdocenten, mooi bad, leuke stromingen, goed toezicht, lekkere keuken, gezellige kantine. We komen er graag!!"
"De deskundigheid en vriendelijkheid van het personeel."
"het is erg fijn uberhaupt een zwembad om de hoek te hebben. receptie erg vriendelijk."
"De instructeurs zijn erg goed! En dat geeft een prettige ervaring en enthousiasme bij de zwemles"
"De zweminstructeurs zijn fantastisch! Beide kinderen gaan met veel plezier naar zwemles. Ik vind ze heel professioneel en aardig"
"Het omgaan met watervrees! Mijn dochter heeft haar angsten omtrent het water overwonnen door de goede zorg en lessen van de badmeester en juffen!! Proficiat!!!"
"Zoals eerder beschreven, het team van Boerhavenbad die er met elkaar voor zorgde dat mijn zoon zijn angst overwon en weer begon te zwemmen. De toewijding en persoonlijke aandacht was fenomenaal!"
"Complimenten voor het toezicht. Altijd scherp en het is gewoon een fijn zwembad met veel te doen voor de kids."
"Personeel aan het zwembad is prima
Het aquafit wat ik 2 x per week doe daar wordt heel goed les door het personeel gegeven"
"De prijs voor vrij te zwemmen zeer laag,voor 65+ 3,20 Euro.Complimenten!!!Ziet er netjes en schoon uit."
"Receptie is altijd behulpzaam en kent de kinderen.
Heel vriendelijk iedereen."
"Heel vriendelijke personeel
goede zweminstructeurs,
Brede keuze aan dagen/tijden voor zwemlessen
Mogelijkheid om gratis te zwemmen in de periode dat je zwemlessen volgt,"
"Vriendelijk en behulpzaam personeel"
"De badmeesters en badjuffrouwen zijn altijd op hun hoede en vriendelijk!"
"Er wordt goed les gegeven."
"Vriendelijke instructrice/teur."
"Verder kom ik er heel graag zwemmen en ik mis Yvonne achter de kassa. Badmeesters en badjuffen zijn vriendelijke mensen."
"Kleine geroepen met easy swim zwemles vind ik erg fijn. Minder vind ik het ontbreken van zicht op vooruitgang bij ons van kind in het halen van zijn a-diploma: hoe vordert kind? Duur tot diploma nnb.."
"Het is een fijn bad om naar toe te gaan!"
"De vriendelijkheid van het personeel!!"
"Prettig zwembad. Hoeft voor mij niet te worden gerenoveerd ook al raakt de uitstraling misschien wat gedateerd."
"Zeer vriendelijk en bekwaam personeel."
"Ik vind de medewerkers erg vriendelijk."
"Complimenten over (merendeel van) het personeel, zij doen hun uiterste best, en leggen hart en ziel in hun werk."
"Bad onderverdeeld in banen is oerfect"
"Een heel fijn zwembad. Kom er al jaren"
"vriendelijke mensen die daar werken prijs (met mijn 65 plus)"
"Erg fijn dat er altijd 2 docenten zijn bij een les. Waardoor niet de hele groep er onder leidt als 1 kindje het moeilijk heeft. En er daardoor altijd beter gekeken kan worden naar de kinderen!"
"Het is de enige zwembad in de buurt"
"Teun heeft een onwijs goede zwemjuf."
"De zweminstructeurs en ander personeel doet het goed."
"Er word goed les gegeven"
"Het is altijd ontzettend schoon!"
"En fijne en veilige plek!"
"zwemgedeelte is wel goed schoon"
"Aardig personeel. Het is schoon en blij dat het zoveel mogelijk open blijft ondanks de tekorten van personeel. En fijn dat het open blijft ondanks de hoge enegierekening. Aquafit is het enige wat ik ..."