"Het water is heerlijk warm. Het personeel is heel vriendelijk. Ik ben heel blij met dit bad in Hoogland"
"Personeel is erg vriendelijk! Fijn dat Hoogland een zwembad heeft!"
"We hebben een leuke dame bij de balie en een leuke zwem meester die tenminste wat zegt tegen de kinderen!"
"Er is veel aanbod, de begeleiding van de kinderen, kwaliteit van de lessen"
"Inhoud Zwemles A en B zijn goed."
"Leuke lessen. Gezelligheid en activiteiten gecombineerd."
"nav afgelopen roerige tijden is het rustig en heel prettig, dank"
"Uitermate vriendelijke dames bij de receptie. Zeer professionele badmeesters/badjuffrouwen. Prima zweminstructrices met goed gevoel voor kinderen, vooral als die nog niet zo goed durven."
"Vriendelijke badjuffen en meesters"
"Lieve zwemmeesters en juffen"
"enthousiaste groepsles instructeur
altijd warm ontvangst receptie"
"De juffen/meesters van ouder kind zijn erg leuk. Maken de kinderen enthousiast voor het zwemmen"
"hierbij wil ik alle medewerkers bedanken voor de gemoedelijke sfeer en hun vriendelijke klantgerichtheid. Heel plezier."
"Ik ben heel blij met een zwembad zo dichtbij!"
"De zweminstructeurs zijn erg vriendelijk en professioneel.
De kleinschaligheid bevalt mij."
"Het ziet er altijd netjes en schoon uit"
"Ik vind die dame aan de kassa altijd zo vriendelijk groetend en hulpvaardig.
Ik vind het ook prettig om zonder dat ik ergens moet inloggen via de mail berichten door te krijgen.
Dat kaartje op de verj..."
"ik denk dat ik die eerder al genoemd heb :) enige 'minpunt' is het missen van een glijbaan ;) Maar ik ben al sinds mijn eigen jeugd bekend bij zwembad Hoogland, en in mijn ogen is het gewoon nooit da..."
"Meester Mischa geeft hele leuke zwemlessen.
Hij is duidelijk maar ook heel speels naar de kinderen waardoor zij zich goed op hun gemak voelen. Heel fijn!"
"Vriendelijke uitstraling van personeel in zwembad"
"De zwemjuffen die er zijn hebben goed zicht op de kinderen en passen de aanpak aan o0 het kind"
"Sinds de laatste enquete is er mijns inziens een hoop verbeterd aan de communicatie per mail en de vriendelijkheid van de receptionistes, maar het kán nog beter en begint misschien bij het werk leuke..."
"De badmeesters en juffen zijn allemaal aardig"
"Het is een heerlijk zwembad door het dorpse karakter. fijn dat het een overzichtelijk bad is zonder veel poespas. Ik hoop dat jullie dat bij de beslissingen - nieuwbouw of renovatie - in gedachten hou..."
"Gezellig, klein zwembad"
"Ze hebben laatste tijd extra geoefend voor diploma."
"Vrouw achter de receptie is altijd heel vriendelijk.
Het is fijn dat de ouders en kinderen niet meer met zijn allen in één verkleedruimte worden gepropt.
Meester Arnoud is een aanwinst voor het ..."
"Mijn kinderen worden goed ondersteund bij wat hun nodig hebben tijdens hun zwemles en iedereen is erg vriendelijk en doel gericht"
"Klantvriendelijkheid medewerkers is heel goed."
"Personeel is vriendelijk en behulpzaam"
"een zwembad zonder poes pas , funktionel en het moet kunnen blijven ."
"het is best koud in het eerste gedeelte van het ondiepe bad van wegen,dat de ingang zoveel kou doorlaat"
"Complimenten voor de huidige zweminstructeurs"
"Angelique, Naomi en Dianne zijn toppers. Wees daar zuinig op. (De rest kan ik niet beoordelen)."
"Fijn om hier te zwemmen"
"De lessen op zich zijn erg goed"
"Goede zaak is nu eindelijk wat stabiliteit in de badjuf voor de zwemles van mijn zoontje"
"Personeel altijd vriendelijk."
"Gezellige sfeer en het kontakt met het personeel. Prettig klein zwembad."
"De juffen en meester zijn altijd heel aardig en lief voor de kinderen."
"Lessen zijn goed georganiseerd"
"De instructeurs proberen elke week weer een andere invulling te geven aan de aquafit lessen. Geen les is hetzelfde en dat maakt het leuk."
"We zijn erg tevreden over de zeemleerkracht Mandy. Zij heeft oog voor de leerlingen, geeft goed les, is vriendelijk en lief voor de kinderen. Top!"
"Jazeker, het personeel is top! Vriendelijk en klantgericht!"
"Na een onrustige periode voelt het heel stabiel aan. Met nieuwe gezichten en veel passie voor de kinderen."
"De medewerker acter de kassa donderdagavond. Die goed meedenkt met klachten!"
"Fijn meegedacht over moeite met zwemles!"
"Het vriendelijke gedrag van het personeel"
"Er hangt een gezellige sfeer in het zwembad."
"Een heel fijn en persoonlijk zwembad voor mijn zoontje. De zwemdocenten zijn heel enthousiast, top! receptie ook altijd heel vriendelijk."
"mogelijk meer aanbod bieden qua vrij / disco zwemmen voor kinderen (als familie uitje )"
"Fijn de kleinschaligheid"
"het is een heerlijk zwembad."
"Personeel is allemaal vriendelijk en aardig!
Altijd in voor een praatje of denken mee over je kind….. top!
Ga zo door allemaal!"
"Het is er altijd gezellig. Tijdens het banen zwemmen."
"Vriendelijkheid en kleinschaligheid"
"De vriendelijkheid van het personeel is fijn. Heerlijk dat zo’n voorziening in Hoogland aanwezig is."
"De vriendelijke dames die ons op dinsdagmorgen bijstaan als het koffie apparaat het weer eens niet doet. en Jessica die ons les geeft."
"Er. Wordt goed les gegeven en we hebben een fijne groep"
"Het personeel is op een enkele uitzondering na, heel vriendelijk en behulpzaam.
Echt een fijne dorpse sfeer.
Lekker simpel, ouderwets en klein zwembad.
Je bent zo binnen en weer buiten.
Amerena is da..."
"De zwemmeester camilo zijn wij erg tevreden over. Hij speelt in op de kinderen en dat is fijn om daar les bij te krijgen"
"De omgang, ontmoeting met de medewerkers die in zwembad hoogland werken is goed. Ga zo door.
Verder zou ik ook nadenken over nieuwe groepen uitnodigen. Dit doet u al voor moslima vrouwen.
Ook zou i..."
"prima zwembad voor de buurt"
"Ben verder blij met jullie en jullie zitten dichtbij."
"Groot genoeg voor Hoogland.
Veel parkeer gelegenheid.
Daarnaast willen we een compliment geven aan zwemmeester Camillo; vriendelijke en rustige benadering naar de kinderen. Fijne uitstraling en stel..."
"Enthousiasme van een aantal zweminstructeurs is echt top!"
"Iedereen is altijd heel vriendelijk. Een muziekje erbij dat vind ik gezellig, ga zo door."
"Camillo is een topper!!!"
"het is op fiets- (desnoods) loopafstand. genoeg parkeermogelijkheden. een klein bad waar je niet verdwaalt, temperatuur water is fijn. het voldoet dus prima met waar ik het voor gebruik (banen zwemmen..."
"Erg gastvrij en goede zweminstructeurs voor ouder en kind zwemmen en zwemles a,b"
"Ik ben op het moment erg ontevreden"
"De medewerkers zijn erg vriendelijk en correct"
"de kleinschaligheid is heel plezierig.
dat maakt voor mij de drempel laag om te gaan zwemmen."
"Jessica is een lieverd."
"Complimenten aan de trainers geven, vooral Mischa. Mischa toont interesse in de groep, is altijd vrolijk en beleefd, geeft gevarieerde lessen en heeft veel geduld met de oude dames."
"Hulde aan de vriendelijke medewerkers met name de ploeg van dinsdagavond aqua joggen (de juf en de receptie)"
"Vriendelijk en kleinschalig. Fijn."
"Bedrijfsvoering is goed, iedereen doet zijn best om dit verouderde zwembad in goede conditie te houden."
"Alle badmeesters en -juffen werken hard en ik vind het erg fijn dat ze differentiëren en in het water erg hands-on zijn."
"Er is meer rust in het zwembad sinds het wisselen van teamleider"
"Vriendelijk personeel. In Coronatijd hebben zij enorm moeten schakelen in verband met alle wijzigingen. Ze bleven geduldig en vriendelijk. En toch tussen alle stops en wijzigingen door kinderen leren ..."
"Fijne locatie, aardige medewerkers, prettige watertemperatuur. Leuk dat er een babbelbaan is."
"Prima zwembad en toezicht"
"Leuke en gezellige les van Mischa"
"Vriendelijk en altijd bereid te helpen"
"De kleinschaligheid is plezierig. Na een paar weken zwemmen word je herkend. Het is erg overzichtelijk en laagdrempelig."
"Vriendelijk personeel en leuke aquajoggen les op Dinsdag"
"Vriendelijk personeel.
Zowel bij het loket als in het zwembad zelf"
"Ja zeker. Wij willen een toffe compliment aan juf Yvonne geven. Wat is zij een kanjer. Goed,beleefd,rechtvaardig. Een top vrouw Zij mag zeker een bos bloemen of iets ontvangen. Na juf Kyara(die ook ui..."
"Vriendelijk personeel en aardig"
"Easyswim is top! Lekker veel in het water en vanaf moment 1 in het diepe. En dat er niet meer standaard 10 weken in een groepje wordt gelest maar dat de groep sneller door gaat als zij daar aan toe zi..."
"Vriendelijk personeel en gezellige sfeer. Lekker temperatuur van het water"
"De zweminstructeur van onze dochter, Micha, zijn we heel blij mee! :)"
"Sport leraar. Mischa doet het goed met oefeningen Dondererdags"
"Ondanks het verouderde zwembad, doe het personeel hun uiterste best om het zo goed als mogelijk schoon te houden"
"ik houd enorm van dit zwembad!
Ik kom in de ochtend zwemmen en dan staat er altijd fijne muziek op, het personeel is rustig en supervriendelijkIk houd ook van het uiterlijk van de zwemzaal.
Ik ben alt..."
"Medewerkers in het zwembad zijn attent."
"Diversiteit aan medewerkers is mooi om te zien. Voor kinderen is herkenning van uiterlijke kenmerken belangrijk voor hun toekomst perspectieven. Een mix van mensen op basis van geslacht, leeftijd, hui..."
"Knus en gezellig zwembad."
"Omkleden voor en na zwemles gaat nu stuk beter met gescheiden kleedkamers op aansluitende lessen
Arnaud gaat erg leuk om met de kinderen en zorgt voor plezier en een lach tijdens de lessen, ook al is..."
"Het personeel is erg aardig"
"Wij zijn zeer tevreden over badjuf Mandy en de stagiaire. De aandacht voor de kinderen en het contact met de ouders. Zoals een kleine attentie met Sinterklaas."
"Schat van een leraar(Micha) die altijd luistert naar iedeen en betrokken is bij onze groep.
Lieve dame van de kassa rustig beleeft"
"De dame achter het loket is altijd zeer vriendelijk en hulpbehoedzaam."
"Ben erg tevreden, juf Karin is een fijne en kundige juf voor mijn dochters zwemlessen."
"Openheid en toegankelijkheid van alle medewerkers"
"Goede docent
Hygiëne
Sfeer"
"de medewerkers zijn heel erg vriendelijk"
"Over het geheel genomen ben ik erg tevreden."
"Dedeskundigheid van de medewerkers tijdens de zwemlessen is enorm evenals de vriendelijkheid van de receptioniste, daarnaast is de locatie erg schoon."
"Badmeesters, enthousiast en gaan voor kwaliteit."
"Sanitair en kleedcabines mogen best schoner."
"De medewerkers doen hun best"
"Mijn zoon vind het leuk om te zwemmen!"
"Fijne groepsdocenten voor de kinderen en mooi dat er een 2uurslessenaanbod is."
"Bij de kassa tref ik altijd uiterst vriendelijke medewerkers"
"Communicatie ten opzichte van vorig jaar is aanzienlijk verbeterd !"
"De mevrouw bij de administratie is altijd vriendelijk en duidelijk in haar communicatie complimenten."
"Er is een heel vriendelijke uitstraling. Veilig gevoel."
"Kleinschalig is fijn.
Zwem instructeur geeft fijn les."
"Goede lessen, mijn kind is altijd enthousiast."
"Blij dat de vorige manager weg is, je ziet duidelijk verbetering in communicatie nu en klantvriendelijkheid. Ga zo door!"
"Sinds Arnaud er is, is de kwaliteit van de zwemlessen enorm omhoog gegaan."
"Jullie doen het ontzettend goed, we gaan met veel plezier naar zwemles iedere week!"
"Begeleiding van juf Amber is echt top. Zo enthousiast met de kinderen. Ze heeft daardoor snel een band met mijn zoon opgebouwd, waardoor ze hem ook effectief kan aanspreken als dat nodig is en hem ove..."
"de lessen beginnen op tijd en worden netjes afgerond."
"De professionaliteit van de zweminstructeur."
"IK BEN BLIJ MET HET ZWEMBAD EN IK HOOP ER NOG LANG GEBRUIK VAN TE KUNNEN MAKEN."
"Prettig personeel, een gezellig klein bad.
Fijn dat het plafond opgeknapt is."
"De instructeur op maandagmorgen van aquajoggen (Mischa) een “top” instructeur !!! Altijd vriendelijk, altijd belangstelling tonen, altijd vragen hoe het gaat, of er iemand blessures heeft en hij ..."
"Goede aqua_jogging 50+ lessen"
"vriendelijke gemoedelijke sfeer"
"Vriendelijk en fijn personeel"
"Ja. Een paar zweminstructeurs/-tricers waren heel fijn en goed. Helaas te veel wisselingen.
Maar goed juf Dianne is een topper. Ze is streng op een goede manier. Heeft veel humor en kan goed met kinde..."
"Fijne zwemles, leuke juf (Karin), de les is voor ons het allerbelangrijkst. Kind komt met veel plezier naar les."
"Complimenten voor meester Camillo, heel vriendelijk en leuk voor de kinderen op zwemles"
"Personeel is erg aardig. Ik heb het altijd naar mijn zin."
"Sinds Arnaud er is zijn er een hoop zaken positief veranderd. De communicatie is wat verbeterd."
"Jessica en Karin zijn altijd erg aardig!!"
"Grote personeelswissing, wordt zo goed mogelijk mee omgegaan.."
"Toezicht in het zwembad is top.
Kleine gezelligheid in het zwembad"
"Dat het team nu minder wisselt en ook wat eerder geschreven is er is gelukkig veel positief veranderd sinds er wisseling in bedrijfsleider is geweest. Er is meer en open communicatie, er wordt serieus..."
"Jullie zijn super aardig, de tijden zijn aantrekkelijk en het zwembad is goed bereikbaar."
"Vriendelijkheid van de medewerkers, zowel receptie als dames die groepslessen geven"
"Het zijn altijd vriendelijke mensen en muziek is fijn."
"Dinsdagavond aquajoggen doen de dames die les geven goed hun best om er voor ons een leuke les van te maken."
"Het zwembad is goed bereikbaar, het personeel is vriendelijk en alss nodig ook behulpzaam."
"Personeel is top en vriendelijk"
"We zijn nu tevreden, maar afgelopen jaar zijn er veel wisselingen in docenten geweest, veel uitval en onduidelijke communicatie. Ik snap dat jullie ook wat te verduren hebben gekregen hierin, dus knap..."
"Medewerkers van het zwembad zijn vriendelijk, klantvriendelijk en behulpzaam."
"De vriendelijkheid van het personeel (pluim)
Het verdient aanbeveling om meer naar buiten te treden over wat er nu staat te gebeuren met het zwembad HOOGLAND"
"Kleinschaligheid is een groot voordeel"
"Zwembad is al drie generaties ONS zwembad. Alleen De Duker is een alternatief. De rest absoluut niet. Ik ga de laatste tijd helaas te weinig. Hoop de frequentie op te voeren. Mijn kleindochters komen ..."
"In alle opzichten een fijn zwembad. De kleinschaligheid vind ik een pluspunt."
"Ik vind de mensen die horen tot het vaste personeel heel vriendelijk, soms zelfs vrolijk, toegankelijk en behulpzaam."
"Veel speelattributen voor dit toch kleinere zwembad
Het ziet er altijd netjes uit"
"Zeer kundig personeel rondom het bad
Denkt met je mee, kent je kind bij naam, vriendelijk en meelevend."
"Superfijn zwembad doordat het zo kleinschalig is. Mijn zoontje heeft lekker snel z’n zwemdiplomas gehaald."
"ik geef een positieve mening."
"Blij met meester Camillo voor de zwemles van mijn zoon. Fijn dat hij het hele jaar al dezelfde meester heeft, die hem goed in de gaten heeft."
"Heel lang bladeren bij ingang , niet voor mensen die wat slecht te been zijn : heel lang blijven liggen ,"
"Verbetering baby zwemmen ten opzichten van voor en tijdens de Corona. Vooral badmeester Mischa"
"De zweminstructeur is zeer kundig in zijn werk (Meester Arnaud). Mijn kind is dol op hem.
"Hij is wel een beetje streng" zegt ze. Maar dat is precies wat nodig is.
Lol maken kan wel weer met vrij zwe..."
"bij de administratie wordt er goed opgelet mbt de passen. Onlangs nam iemand mijn pas mee; ik meldde dat en enkele dagen erna werd ik teruggebeld dat mijn pas gevonden was. Het feit dat er aandacht wo..."
"Ik ben zeer tevreden over het personeel"
"Personeel is vriendelijk er is een fijne sfeer."
"ik ben heel tevreden ,gezellige warme sfeer."
"Personeel!!! Iedereen zo aardig en behulpzaam. Toppers"
"Vriendelijk personeel zowel de badjuf als de mevrouw bij de receptie op maandag."
"goede senior lessen. gezellige groepsles"
"Mijn dochter vindt het helemaal geweldig om les te krijgen van juf Karin"
"Prima bad. !Fijn personeel!"
"Fijn dat er muziek is bij het banen zwemmen."
"Lieve vriendelijke docenten"