Onderdeel van ons prachtige Amerena is natuurlijk de horeca en die zoekt versterking!
Jij bent het aanspreekpunt voor onze gasten die na een goede work-out even willen bijkomen met een drankje of een hapje.
Uitdagend, onderschat, inspirerend!
Dàt is onze gastvrijheid binnen de horeca Amerena te Amersfoort. Onze ambitie is om bij te dragen aan een juiste service voor iedereen die komt sporten én ontmoeten.
Wordt jij enthousiast, nieuwsgierig en ben jij op zoek naar die nieuwe uitdaging? Solliciteer dan nu.
Taken en verantwoordelijkheden:
Wat verwachten wij van jou:
- Verrichten van operationele handelingen binnen de verkoopcounter, keuken, vergaderzalen (4) en horecaplein middels proactieve inzet.
- Ook werken in het weekeinde in een ochtend-, avondshift zijn jou niet vreemd.
- Jij draagt zorg voor een nette werkruimte volgens HACCP.
- Openen en sluiten van de horeca. Onze openingstijden zijn: ma.-zo. 08.00-23.00.
- Stimuleert taakgericht collega`s, heeft juiste interactie met leidinggevende en draagt zorg voor continuïteit op de werkvloer.
Kwalificaties en vaardigheden:
- Representatief
- Betrouwbaar
- Flexibel
- Voorkeur MBO-niveau 3 / 4 Horeca Opleiding
- Voorkeur in bezit van diploma Sociale Hygiëne
- Minimaal 18 jaar
Arbeidsvoorwaarden:
- Fulltime 32-38 uur
- 1e aanstelling voor 6 maanden
- Een VOG kan worden gevraagd
- 8% vakantietoeslag
- Pensioenfonds Horeca & Catering
- Salaris conform CAO Horeca schaal 4-5 op basis van ervaring
- Mogelijkheid tot persoonlijke ontwikkeling bij contract voor onbepaalde tijd
- Bedrijfsfeesten
- Flexibele werkuren
- Kerstpakket
Soort dienstverband: Fulltime
Heb je vragen over de vacature? Dan kan je een berichtje sturen naar tom.rikhof@amerena.nl
Solliciteer nu