Huren bij SRO

Bij SRO is er de mogelijkheid om zowel structureel (lange termijn) als incidenteel (korte termijn) te huren.
Veel scholen, sportverenigingen en BSO’s huren structureel, omdat zij de gymzaal of sporthal langdurig willen gebruiken. Mensen die slechts eenmalig gebruik willen maken van een gymzaal of sporthal, huren incidenteel. Denk hierbij aan een kinderfeestje of zaalvoetbaltoernooi met vrienden.

Hoe huur ik?

Huren bij SRO is eenvoudig. Bekijk de contactgegevens hieronder en kies de juiste locatie. Je vindt daar een emailadres of een linkje naar een formulier. Vul of het formulier in of stuur ons een email met de locatie, dagen en tijden waarop je wil huren.

Regio Eemland

(Bunschoten, Amersfoort, Leusden, Zeist, De Bilt en Huizen)
Email: verhuur@sro.nl
Telefoon: 033 422 5105

Regio Kennemerland

(Haarlem)
Email: verhuur.kennemerland@sro.nl
Telefoon: 023 512 1705

Velsen

(Driehuis, IJmuiden, Velserbroek, Velsen)
Website: SRO Velsen
Email: verhuur.velsen@sro.nl
Telefoon: 0255 729 300
Huuraanvraagformulier

Stichtse Vecht

(Breukelen, Kockengen, Loenen a/d Vecht, Vreeland, Maarssenbroek en Maarssen-dorp)
Webite: SRO Stichtse Vecht
Email: verhuur.stichtsevecht@sro.nl
Telefoon: 033 – 888 1878
Huuraanvraagformulier

Heb je vragen over het huren? Neem dan telefonisch of via de mail contact op met ons.

Algemene Voorwaarden

Bij alle verhuur mogelijkheden zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.

FAQ

Ben je een nieuwe klant? Stuur dan graag een email naar adres dat voor jou toepasselijk is. Overzicht van contactgegevens zie je hierboven.

Ben je bestaande klant en huur je vast? Dan kan je je huuroverzicht bekijken op mijn.sro.nl.

Ben je bestaande klant en huur je incidenteel? Dan kan je opnieuw een email sturen naar jouw contactpersoon en regelen onze collega’s het verder.

Je gaat naar mijn.sro.nl en logt in met je gegevens die je van ons hebt gekregen.

Om je wachtwoord te resetten:

  • Ga naar sro.nl
  • Klik op ‘Wachtwoord vergeten’
  • Vul het e-mailadres in dat bij ons bekend is
  • Klik op ‘Aanvraag versturen’
  • Je ontvangt een e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen

Let op: Per organisatie is slechts één account mogelijk.

Weet je niet welk e-mailadres bij ons bekend is of heb je nog geen account? Neem dan contact op met jouw vaste SRO-contactpersoon.

Na inloggen vind je onder ‘Mijn verhuur’ jouw contracten. Hier zie je per boeking:

  • Welke accommodatie je hebt geboekt
  • Voor welke tijdstippen
  • Het geldende tarief

Klik op ‘Bekijken’ om de details in te zien. Boekingen waarvoor goedkeuring nodig is, herken je aan ‘Goedkeuring vereist’ in gele letters

Klik op ‘Wijzigen’ bij je boeking en kies wat je wilt wijzigen in jouw contract.

Let op: als je extra uren aanvraagt die al bezet zijn, krijg je een melding dat er geen beschikbaarheid is.

Je kunt het type activiteit wijzigen naar bijvoorbeeld basketbal junior of basketbal senior om het juiste tarief te activeren.

Als je een nieuwe boeking wil toevoegen binnen hetzelfde contract, klik dan op ‘Boeking toevoegen’. Deze wordt pas definitief na goedkeuring van SRO.

Toegang gaat via een QR-code in je account. Deze kun je gemakkelijk delen met trainers, teamleden of ouders.

  • De locatie is toegankelijk vanaf 15 minuten voor tot 15 minuten na de geboekte tijd.
  • Open de deur met de scanlezer bij de toegangsdeur of open de deur op afstand via Mijn SRO > Toegang
  • Je QR-code blijft meestal hetzelfde, tenzij je een wijziging aanvraagt

Let op: Sommige locaties vereisen nog een sleutel of tag. Is dat voor jouw locatie zo? Dan blijven de bestaande afspraken met SRO-medewerkers gelden.